Inkubátor supervízorov školského mentoringu
Pre všetkých, ktorí chcú prostredníctvom supervízií pomáhať rásť mentorom v školstve alebo kolegom, ktorí chcú zlepšovať svoje vlastné mentoring zručnosti. Mentori v školskom prostredí (aktívna skúsenosť s mentorovaním minímálne 2 roky), absolventi LEAF online mentorského inkubátora, absolventi LEAF programu Premena školy zvnútra, s pokračujúcou skúsenosťou v mentoringu.
Trvanie – Desať 90 minútových online stretnutí
Lektori – Dávid Králik a Viera Lasáková
Stretnutia sú praktické, pracujeme s reálnymi nahrávkami z vyučovacích hodín a mentoringov, odohrávajú sa online prostredníctvom zoomu.
Termíny stretnutí
11.11.2022 | 5.12.2022 | 16.1.2023 | 2.2.2023 | 20.3.2023 |
17.4.2023 | 15.5.2023 | 29.5.2023 | 12.6.2023 | 26.6.2023 |
Náplň stretnutí
1/Mentoring – východiskové poznatky (čo je mentoring, kto je mentor, čo robí, štruktúra mentoring rozhovoru, 5 P, Feedback, škála,
2/Mentorská sebareflexia – individuálne zmapovanie vlastných vedomostí/techník, zručností, hodnôt a postojov
3/ Mentorská sila a slabosť+strach: Preferenčný štýl/Ridikulos
4/ Supervízia v štruktúre
5/Zrkadlenie
6/Supervízia
7/Supervízia
8/Supervízia
9/Vnútorná hra tenisu
10/Príprava textov na certifikáty cez vzájomné mentorovanie
cieľ: Každý odchádza s textom na svoj koncoprogramový certifikát
Lektori
Mgr. Viera Lasáková – mentorka, koučka, lektorka a učiteľka na SZŠ BAKOMI, Členka SAKO (Slovenská asociácia koučov)
V LEAFe pôsobí siedmy rok ako mentorka , koučka a lektorka v rozvojovom programe pre učiteľov (IRPU) a Premena školy zvnútra. Momentálne koordinuje LEAF učiteľské rozvojové programy. Je medzinárodne certifikovaná koučka v Brief coachingu ACPT(ICF).
Mgr. Dávid Králik – mentor, lektor, kouč, učiteľ na SZŠ Félix Trnava
V LEAFe pracuje desiaty rok ako mentor a lektor v rozvojovom programe pre učiteľov (IRPU), ktorý viedol a spoluzakladal a v programe Premena školy zvnútra školí superviduje učiteľské kolektívy aby sa vedeli vzájomne mentorovať a podporovať v osobnostnom a profesnom raste. Je autorom dvoch mentoringových príručiek pre učiteľov.