A je to tu!
Druhá konferencia mentoringu a koučingu vo vzdelávaní s medzinárodnou účasťou sa uskutoční dňa 24. 1. 2025 v Poprade.
Cieľom konferencie je:
-
podporiť hodnotu mentoringu a koučingu ako kvalitných nástrojov profesného a osobnostného rozvoja v školách
-
prepájať svet školstva, biznisu, štátnej správy, neziskového sektora a vzájomne sa inšpirovať
-
tvoriť aktívnu komunitu školských mentorov a koučov
Prihlasovanie na workshopy a prednášky – otvoríme 6.12.2024
Prihláška na workshopy bude odoslaná účastníkom, ktorých registrácia na konferenciu bude záväzná.
Aj v druhom ročníku sme pre Vás pripravili množstvo inšpiratívnych a kvalitných workshopov a prednášok pod vedením skúsených lektorov a speakrov z rôznych krajín. Tešiť sa už teraz môžete na Katarínu Ožvaldovú (SR), Snežanu Ďuricovú (SR), Anežku Karľu (SR), Magdalénu Janeček Kubešovú(SR), Kláru Giertlovú (SR), Kati Hankowski (Švajčiarsko), Gever Tulley (USA), Michala Orsága (ČR), Ivana Košalka (SR), Karola Heriana (SR), Mariána Kubeša (SR), Petra Szaba (Švajčiarsko).
Program konferencie
od 9:15 Registrácia účastníkov
10:00 – 10:45 Otvorenie konferencie
10:45 – 11:00 prestávka
12:00 – 13:30 obed
13:00 – 13:20 Na káve s Petrom Szabom- online – Posedenie s kávou za účasti Petra Szaba, ktorý bude rozprávať o tvorbe svojich obrazov a koučingu.
17:15 – 18:30 Dialógy: Autonómia (učiteľa) vs. centrálne riadenie: Hľadanie rovnováhy v modernom školstve. Hostia: Anežka Karľa (Hladiny), Michal Orság (EDUkační LABoratoř), Péter Urbán (ministerstvo školstva), moderuje: Henrieta Drgová Petrovičová (Mentória)
(pre vstupenky variant 2)
18:30 – 19:45 večera
20:00 – 21:00 networking, posedenie, afterparty – Michal Kaščák a jeho projekt Vydrapená bužírka punk system.
Lektori konferencie
Danka Baculáková
Klaudia Bednárová
Snežana Ďuricová
Klára Giertlová
Katalin Hankovszky, M.A., PCC
Ing. Karol Herian, PhD.
Magdaléna Janeček Kubešová
Anežka Karľa
Miriam Kiselová
Ivan Košalko
David Králik
Marián Kubeš
Michal Orság
Katarína Ožvoldová
Gever Tulley
Peter Szabo, MCC
Účastnícky poplatok
Ku dňu 2.12.2024 sme naplnili kapacitu konferencie a momentálne sú všetky vstupenky rezervované. V prípade, že máte záujem uchádzať sa o miesto na konferencii ako náhradník, prosím vyplnte formulár. Ak sa uvoľní kapacita budeme Vás informovať mailom o možnosti záväznej registrácie.
variant 1 (prednášky, workshopy, občerstvenie, obed)
zvýhodnená cena pre školy, učiteľov, neziskové organizácie, RCPU, školských mentorov a koučov
Cena vstupenky: 135 EUR
variant 2 (prednášky, workshopy, strava počas celého dňa, komunitný večer: kniha Školský mentoring s podpismi autorov, inšpiratívna diskusia, afterparty s koncertom)
zvýhodnená cena pre školy, učiteľov, neziskové organizácie, RCPU, školských mentorov a koučov
Cena vstupenky: 145 EUR
variant biznis – (prednášky, workshopy, strava počas celého dňa, komunitný večer: kniha Školský mentoring s podpismi autorov, inšpiratívna diskusia, afterparty s koncertom)
Cena vstupenky pre firmy a biznis mentorov a koučov: 160 EUR
Po odoslaní registračného formulára Vám do troch dní pošleme mailom inštrukcie k platbe. V prípade, že poplatok uhrádzate ako právnicka osoba, zašleme Vám zálohovú faktúru. Vyučtovaciu faktúru posielame v deň konferencie.
Po obdržaní zálohovej faktúry je potrebné zrealizovať platbu do 14 dní. Následne Vám príde potvrdenie o zaplatení a záväznej registrácii na konferenciu.
Storno poplatky pri zrušení účasti na konferencii: 21 – 15 dní pred podujatím 50 % zo sumy účastníckeho poplatku, 14 – 6 dní pred podujatím 80% zo sumy účastníckeho poplatku, 5 dní – 1 deň pred podujatím 100% zo sumy účastníckeho poplatku.
Ubytovanie:
V prípade,že máte záujem o rezerváciu ubytovania,môžete tak urobiť priamo na stránke Hotel Satel,kde je možnosť využiť aj promo kód na uplatnenie zľavy. Zrušenie rezervácie ubytovania je možné podľa aktuálnych storno podmienok hotela.
Ďakujeme za Váš záujem, prihlásenie aj úhradu poplatku.
Registrácia na konferenciu pre vystavovateľov
Registračné poplatky pre vystavovateľov: 200 €
Poplatok vystavovateľa zahŕňa:
- výstavný priestor (min. 3x2m, stôl 120 x 80cm, alebo 180x 45cm, 2 miesta na sedenie, zdroj el. energie, wifi),
- distribúciu katalógov, informačných a reklamných materiálov v účastníckych balíčkoch rozdávaných pri registrácii
- zverejnenie názvu a loga vystavovateľa na stránke podujatia ( logo je potrebné dodať v tlačovej kvalite)
Po vyplnení registračného formulára zašleme kontaktnej osobe vystavovateľa potvrdenie o jeho prijatí a zálohovú faktúru na zaplatenie registračného poplatku.Vyučtovaciu faktúru pošleme v deň konferencie.
Vystavovateľ dostane podrobné organizačné informácie 15.11.2024.
Staň sa Partnerom konferencie!
Ponúkame spoluprácu partnerom, ktorým sa naša práca páči a vidia v nej potenciál, či už v podobe zviditeľnenia svojich produktov/služieb, alebo len pre dobrú myšlienku podporiť zvdelávanie na Slovensku.
Benefity partnera:
- prezentačný stánok spoločnosti
- uverejnenie loga medzi partnermi na webe, aj počas konferencie, logo je potrebné dodať v tlačovej kvalite
- logo partnera v uvítacom videu konferencie
- logo partnera na plagáte, alebo programovom letáku
- stánok na konferencii
- voľná vstupenka na konferenciu
- distribúcia propagačných materiálov
- 1 roll-up na podujatí
- zverejnenie textu (1-2 riadky) o partnerovi na stránke Mentórie
- Newsletter – krátke predstavenie partnera
Naše výdavky:
- prenájom priestorov
- grafika, tlač
- honoráre lektorov, speakrov
- občerstvenie pre účastníkov konferencie
- cestovné náklady
- tašky pre účastníkov, učebnica Školský mentoring
- strava pre dobrovoľníkov